جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

تحلیل قیمت طلای آب شده 6-19 مرداد

حبیبی

نویسنده

در آغاز هر هفته میلادی تحلیل های هفتگی از روند بازار و پیش بینی قیمت طلای آب شده به کاربران سایت طلاپ ارائه می شود. در ادامه این مطلب تحلیل بازار طلا در هفته 9-16 مرداد و پیش بینی بازار طلا در هفته پیش رو را مطالعه می کنیم.

در تحلیل هفته گذشته ما آمده بود که ” قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته در یک دامنه قیمت مشخص حرکت کرد و با توجه به اینکه سقف کانال قیمتی حال حاضر را تاچ کرده. احتمال می رود که تا کف کانال قیمتی حرکت کند” که قیمت انس جهانی طلا طبق انتظارات ما عمل کرد و به کف کانال قیمتی رسید. در هفته پیش رو  قیمت انس جهانی طلا توانایی ریزش تا قیمت های 1910 دلار و 1904 دلار را نیز دارد. اما این ریزش به شرط آن است که ناحیه fvg آبی رنگ شکسته شود. اما اگر این شکست اتفاق نیافتد و الگوهای بازگشتی در نمودار دیده شود انس جهانی طلا می تواند تا 1970 دلار صعود کند.

در تحلیل قیمت طلای آب شده همواره قیمت دلار اهرم پر اهمیتی بوده است. قیمت دلار داخلی همواره به حرکت در یک رنج قیمتی(یعنی یک سقف و کف قیمتی مشخص) ادامه می دهد و گمان می رود که در صورتی که اخبار سیاسی خاصی منتشر نشود به حرکت خود در همین مسیر ادامه دهد.

حباب طلا که همواره کابوس سرمایه گذاران بازار است در هفته گذشته کاهش یافت و گمان می رود که این کاهش در حباب طلا ادامه دار باشد.

اگر شما هم در سرمایه گذاری خود از حباب طلا وحشت دارید، میتوانید به جای خرید سکه و یا مصنوعات طلا، اقدام به خرید طلای آب شده کنید. طلای آب شده حباب بسیار کمتری نسبت به دیگر اقسام طلای سرمایه ای دارد. برای شروع سرمایه گذاری در بازار طلا می توانید از این جا وارد شوید.

در نهایت و از تجمیع پیش بینی حرکات تمامی اهرم های موثر بر قیمت طلای آب شده داخلی، سناریو محتمل برای حرکات قیمت طلای آب شده ریزشی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *