جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

بنر حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

حبیبی

نویسنده

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) یکی از رویدادهای مهم صنعت مالی کشور است. در این رویداد بزرگ که هر ساله در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار میشود، شرکت های گوناگون فعال در صنعت مالی و سرمایه گذاری کشور نیز حضور پیدا میکنند.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، ایجاد ارتباط میان شرکت های گوناگون فعال در صنعت مالی کشور است تا بتوانند تجربیات خود در حوزه های مختلف صنعت مالی، مانند بانکداری، بورس و بیمه را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن فرصتی برای شرکت های فعال در صنعت مالی نیز است تا بتوانند با جذب سرمایه گذار و شرکای تجاری به پیشرفت فعالیت های مجموعه خود کمک کنند.

 

 

تیم طلاپ نیز هم راستا با تلاش در جهت ارائه نوین ترین شیوه های سرمایه گذاری در طلای آب شده و بازار طلا در این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی حاضر می شود. هدف ما ارائه خدمات مجموعه به مشتریان و سرمایه گذاران گرامی است. طلاپ تلاش میکند تا بستری امن برای معاملات آنلاین طلا ارائه دهد و در این راستا بر لزوم گفت و گوی رو در ور میان مشتریان و سرمایه گذاران واقف هستیم. نمایشگاه صنعت مالی فرصتی بی نظیر برای شمایی است که تمایل دارید تا از نزدیک با تیم ما آشنا شوید.

تیم طلاپ همه روزه از ساعت 8-15 در سالن خلیج فارس، غرفه 2/44 میزبان شما هستند. تا ضمن دیدار و ارائه جدیدترین امکانات پلتفرم طلاپ برای سرمایه گذاری بهتر در بازار طلا، با سرمایه گذاران و افرادی که قصد همکاری در توسعه شبکه سرمایه گذاری در طلای آب شده را دارند، گفت و گو و تبادل تجربه کنند.

 

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از تاریخ 16-19 خرداد ماه 1402، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برقرار است و علاقه مندان میتوانند همه روزه از ساعت 8-15 از نمایشگاه و غرفه طلاپ بازدید کنند.

لازم به ذکر است که تیم ما همه روزه در صفحه اینستاگرام و کانال های خبری خود به پوشش اخبار نمایشگاه خواهد پرداخت و با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما میتوانید در لحظه در جریان حال و هوای نمایشگاه و اخبار آن قرار بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *