جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

تحلیل قیمت طلای آب شده 6-13 ژوئن

حبیبی

نویسنده

هفته گذشته هفته ای آبشاری برای بازار طلای داخلی بود. روند قیمت طلای آب شده  تقریبا در تمام طول هفته گذشته نزولی بوده است. با این حال طبق برنامه هر هفته در سایت طلاپ به تحلیل روند بازار طلا در هفته گذشته و پیش بینی روند قیمت طلای آب شده در هفته پیش رو می پردازیم تا در این شرایط متلاطم بازار، گام های بعدی سرمایه گذاری خود در بازار طلا را با آگاهی بیشتری بر داریم.

برای تحلیل قیمت طلا باید به بررسی و تحلیل قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته بپردازیم. در حال حاضر انس جهانی طلا در وضعیت حمایت به سر می برد. و سناریو اصلی این است که این حمایت به احتمال زیاد در هفته پیش رو ادامه پیدا میکند. اگر حمایت از دست نرود سناریو محتمل برای قیمت انس جهانی طلا صعودی است.  اما تا کجا؟ هفد های محتمل 1966 و 1973 هستند.

عامل دیگری که بر قیمت طلای آب شده داخلی اثرگذار است، قیمت دلار است. نرخ دلار داخلی طبق تحلیل های هفته های گذشته ما پیش رفت و انتظار می رود که یک اصلاح موقتی و رو به بالا داشته باشد. انتظار می رود که دلار تا محدوده بین 49900 تومان و 50000 تومان به اصلاح قیمت ادامه دهد.

در مقالات قبلی سایت بررسی کرده ایم که حباب طلا چه اثر شگرفی بر بازار طلا دارد. فعلا حباب طلای داخلی منفی است. علت ان هم این است که در روزهای گذشته به علت خبرهایی که در ارتباط با روابط بین المللی به گوش میرسد، فشار برای فروش طلا بیشتر است.

از مجموع بررسی سه عامل، انس جهانی طلا و دلار داخلی و حباب طلا، نتیجه گیری برای پیش بینی روند قیمت طلای آبشده، این است که طلا به اصلاح قیمت بپردازد. یعنی قیمت طلای آب شده دوباره روندی صعودی میگیرد و به قیمت های گذشته خود باز می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *