جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

تحلیل بازار طلا در هفته آخر تیر ماه

حبیبی

نویسنده

با آغاز هفته میلادی، تیم طلاپ تحلیل تکنیکال بازار طلای داخلی را در اختیار شما مخاطبان قرار می دهد. تلاش تیم طلاپ بر این است که همانگونه که در راستای دسترسی بهتر همه مردم به بازار طلای داخلی اقدام به راه اندازی پلتفرم طلاپ کرده است، این تحلیل ها به زبان ساده و گویا برای تمامی مخاطبان ارائه شود.

برای تحلیل بازار طلا، جز به جز عوامل موثر بر قیمت طلای آب شده داخلی را بررسی می کنیم و سپس از تجمیع این عوامل می‌توانیم روند بازار طلا را پیش‌بینی کنیم. از انس جهانی طلا آغاز می کنیم. انس جهانی طلا در یک فریم روزانه به یک ناحیه عرضه برخورد کرد. ناحیه عرضه به نقطه ای از نمودار می گویند که اگر از آنجا برگشتی اتفاق بیافتد باعث رشد و صعود می شود. پس با توجه به این توضیحات انتظار از انس جهانی طلا این است که در هفته پیش رو روندی صعودی را در پیش بگیرد. در نمودار هم یک الگوی برگشتی( الگوی اینگلف) دیده می شود که این تحلیل را تایید می کند.

قیمت دلار داخلی در ایران بسیار تحت تاثیر اخبار مذاکرات است . قیمت دلار در هفته گذشته به خاطر اخباری که منتشر شده بود بالا رفت. اما کمی از تازگی و تندی خبر که گذشت اقدام به اصلاح قیمت به سمت قیمت های پایین تر کرد. اما در ادامه پیش بینی می شود که روند اصلاح کمی کند و یا متوقف شود. زیرا که تا انتشار خبر جدید از تاثیر اخبار بر بازار کاسته می شود. اخبار مربوط به قیمت دلار و تحلیل بازار طلا را می توانید به صورت روزانه از شبکه های اجتماعی طلاپ دنبال کنید.

و اما تنها حباب نامحبوب دنیا در تحلیل بازار طلا چه می کند؟! حباب طلا هم که کابوس همیشگی سرمایه گذاران بازار طلا است چند هفته ای است که به ثبات رسیده است و انتظار می رود این ثبات در هفته های پیش رو نیز حفظ شود.

در مجموع تحلیل بازار طلا، انتظار می رود در هفته پیش رو قیمت طلای آب شده داخلی روندی صعودی اما آهسته داشته باشد. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این پیش بینی با شرط توقف اصلاح دلار است و اگر قیمت دلار به اصلاح و روند کاهشی خود ادامه دهد ممکن است روند بازار متفاوت باشد. پس در هفته پیش رو اخبار دلار را با دقت بیشتری پیگیری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *