جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

placeholder.png

حبیبی

نویسنده

سلام، این هفته تحلیل بازار طلا برای بسیاری از سرمایه گذاران  در طلا  مهم و حیاتی است. زیرا که هفته گذشته طلای داخلی تقریبا نزولی بود که نشان می دهد تحلیل ما در هفته گذشته صحیح بوده است.  بسیاری از سرمایه گذاران نگران سرمایه طلایی خود هستند. اگر شما هم از این دسته هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا به تحلیل بازار طلا و پیش بینی نرخ طلای آب شده در هفته میلادی پیش رو بپردازیم.

برای تحلیل صحیح نرخ طلای آب شده باید در ابتدا سه عامل مهم و اثرگذار بر تحلیل بازار طلا را بررسی کرد. عامل اول قیمت انس جهانی طلاست. قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته در یک دامنه قیمت مشخص حرکت کرد و با توجه به اینکه سقف کانال قیمتی حال حاضر را تاچ کرده. احتمال می رود که تا کف کانال قیمتی حرکت کند. پس پیش بینی ما بر اساس روش تکنیکال در تحلیل بازار طلا این است که قیمت انس جهانی طلا در هفته پیش رو کمی نزولی باشد و حتی تا قیمت 1940 دلار هم برسد.

قیمت دلار داخلی جز عواملی است که بر قیمت طلای آب شده داخلی اثر گذار است و جز اهرم های مهم قیمت طلا محسوب می شود. قیمت دلار  هم در یک رنج (فاصله میان یک سقف و کف قیمتی)  مشخص در حال حرکت است و احتمال آنکه این هفته رنج قیمت دلار شکسته شود بسیار پایین است. مگر آنکه خبر اقتصادی یا سیاسی خاصی بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

از طرفی به علت تمام شدن دهه اول ماه محرم وضعیت حباب طلا بهتر شده است. و احتمال می رود کمی صعود داشته باشد. حباب طلا همیشه بد نیست و پس از یک هفته ریزشی خبر بهبود حباب طلا می تواند برای سرمایه گذاران بازار طلا که به دنبال بازگشت ارزش سرمایه خود هستند، خبر خوبی است.

از مجموع این عوامل اینگونه بر می آید که قیمت طلای آب شده داخلی در هفته پیش رو صعودی باشد و جبران ضررهای هفته گذشته را کند. که البته این تحلیل به شرط ادامه حرکت قیمت دلار در رنج است و اگر دلار سقف یا کف قیمتی را بشکند، این تحلیل نیز ممکن است دیگر صحیح نباشد. در هر حال همه چیز در بازار بر مبنای احتمالات است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *