جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

تحلیل بازار طلا 1-7 مهر

حبیبی

نویسنده

هنگام سرمایه گذاری در بازار طلا، یکی از مهمترین پیش نیاز ها داشتن دید مناسب نسبت به بازار و توانایی تقریبی روند های پیش رو در بازار طلا است. این توانایی عین معنای سرمایه گذاری است. بسیاری از افراد با صرف زمان طولانی و دوره های تخصصی به فراگیری دانش لازم برای تحلیل قیمت طلای آب شده  می پردازند. تیم طلاپ در آغاز هر هفته میلادی تحلیل بازار طلا در هفته گذشته را برای شما همراهان طلاپ فراهم کرده و به پیش بینی روند های آتی در این بازار می پردازد. پس اگر قصد کسب سود از ابازار طلای آب شده داخلی را دارید. پیشنهاد میکنم این مطلب را از دست ندهید.

پیش بینی و تحلیل بازار طلا  را با اولین عامل آغاز می کنیم. انس جهانی طلا دقیقا مشابه تحلیل هفته گذشته عمل کرد. و خب جای بسی شادی برای ما! سطح حمایتی قیمت 1904 دلار  انس جهانی طلا  به شدت شکسته شد و به سطح بعدی ریزش کرد. در سطح قیمتی 1895 دلار باز هم انس جهانی طلا با قدرت این سطح را شکاند. اما در آینده روند بازار طلا چگونه خواهد بود؟

روی نمودار قیمت انس جهانی طلا، هیچ الگوی بازگشتی دیده نمی شود اما چون سطوح حمایتی شکسته شده قدرت زیادی داشته اند، ممکن است مانند آهن ربا عمل کنند. و اصطلاحا قیمت پول بک  pull badk بزند. در نتیجه انتظاری که این هفته از انس جهانی طلا داریم این است که در این ناحیه قیمتی مقداری رنج بزند و بعد با سرعت خیلی کم، حرکات صعودی نشان دهد. مام مسیر کلی همچنان برای انس جهانی طلا نزولی است.

نکته مهمی که در این گزارش به ان تاکید می کنیم این است که تحلیل ما تنها تکنیکال است. اما با ظهور خبر فاندامنتال تازه ای، ممکن است این پیش بینی محقق نشود.

اما قیمت دلار داخلی که همچنان شوک زده است. دلار داخلی در پی عرضه از سوی بزرگان بازار در داخل همچنان در روند نزولی قرار دارد. علاوه بر اینکه در هفته گذشته قیمت دلار داخلی کاملا طبق پیش بینی ما عمل کرد، در این هفته نیز پیش بینی داریم قیمت دلار داخلی با سرعتی کمتر از قبل همچنان روند نزولی را حفظ کند.

اگر سرمایه گذاری در بازار طلا دارید، این هفته با خیال راحت نسبت به حباب طلای آب شده بخوابید. حباب طلای آب شده همچنان منفی است.

و در نهایت از بررسی مجموعه عوامل موثر بر بازار طلا، نتیجه گیری می کنیم. دو سناریو برای قیمت طلای آب شده داخلی متصور است. اول آنکه طلای آب شده داخلی همین مسیر نزولی را با سرعت کم ادامه دهد. و دوم آنکه با سرعت بیش تری در بازار قیمت طلای آب شده کاهش یابد. در هر حال قیمت طلای آب شده در این هفته نیز نزولی عمل خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *