جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مالیات بر عایدی سرمایه طلا

چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

XAUUSD_2023-09-18_16-46-43

حبیبی

نویسنده

پیش بینی قیمت طلای آب شده، به صورت مستقل ممکن نیست و باید بازار طلا را در کنار دیگر بازارهای مالی موازی آن بررسی کرد. فاکتور های مختلف موثر بر بازار طلای داخلی را تحلیل و با گوشه چشمی به اخبار جهانی به جمه بندی رسید. تیم طلاپ علاوه بر ارائه خدمات مربوط به خرید و فروش طلای آب شده هر هفته اقدام به تحلیل بازار طلای داخلی می کند.

این هفته نیز به بررسی حرکات عوامل موثر بر بازار بر هفته گذشته می پردازیم و پیش بینی قیمت طلای آب شده را به شما ارائه می دهیم. اولین و شاید مهم ترین عامل اثرگذار بر قیمت طلای آب شده داخلی، قیمت طلای جهانی است. روند انس جهانی طلا در هفته گذشته کامل مطابق تحلیل و پیش بینی منتشر شده تیم طلاپ عمل کرد. روند انس جهانی طلا به گونه ای پیش رفت که بعد از خروج از منطقه آبی رنگ به سطح قیمتی مهم 1904 دلار رسید و اکنون یک سطح مقاومت در مقابل آن قرار دارد. اگر روند انس جهانی طلا بتواند این سطح مقاومت را که در نمودار به رنگ قرمز نشان داده شده است، رد کند. در سطح قیمتی 1940 دلار اقدام به جمع اوری نقدینگی می کند و پس از آن پیش بینی طلای جهانی این است که تا 1960 دلار هم افزایش یابد. در واقع پس از قیمت 1940 دلار دیگر سطح مقاومتی مهمی در مقابل روند انس جهانی طلا نیست و تا 1960 احتما صعود قیمت طلای جهانی وجود دارد.

دومین عامل مهم در پیش بینی قیمت طلای آب شده که در بازار طلای داخلی مطرح می شود، قیمت دلار داخلی است. قیمت دلار داخلی بازار آرامی را تجربه می کند. همان طور که در پایین نمودار نیز قابل دیدن است، قیمت دلار بین 49400 توامن تا 49700 تومان رنج می زند.

پیش بینی ها همواره با ریسک همراه هستند و بخشی از ریسک بازار طلای داخلی؛ همان حباب بازار طلا است. در پیش بینی قیمت طلای آب شده حباب داخلی طلا، عامل اصل ایجاد ریسک است. اما در هفته گذشته حباب طلای داخلی کمی بهبود یافته و تا حدودی افزایش یافته است.

نکته مهم آن است که حباب طلای داخلی همواره بد نیست. و وجود کمی حباب در هر بازار مالی میتواند نشان دهنده پویایی و روند های زنده در ان بازار باشد. اما تصمیم گیری اینکه حباب تا چند درصد مناسب است به ترجیحات خود سرمایه گذاران بستگی دارد. پیشنهاد سرمایه گذاران این است که هنگامی که حباب طلای آب شده تا 10 % باشد، زمان مناسبی برای ورود به بازار محسوب می شود.

در نهایت پیش بینی ما از قیمت طلای آب شده این است که در هفته اول فصل زرد، بازاری سبز در پیش خواهد بود و قیمت طلای آب شده در هفته پیش رو به شیب کم  و سرعت آرام اما صعودی خواهد بود.

در نظرات سایت برای ما بنویسید، آیا به نظر شما پیش بینی قیمت طلای آب شده که ارائه شدف درست خواهد بود؟ پیش بینی شما از این بازار چه خواهد بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *