چه چیزی باید بدانیم؟مصوبه جدیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتقال املاک،

نویسنده

حبیبی

طبق روال هر هفته تيم طلاپ تحليل قيمت طلاي آبشده داخلي را در سايت طلاپ

نویسنده

حبیبی

تحلیل قیمت طلای آب شده گامی اساسی در آغاز سرمایه گذاری در بازار طلا است.

نویسنده

حبیبی

بدون دانستن این نکات طلای آبشده نخرید! 0 تا 100 درباره طلای آب شده!

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آبشده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود. اسم طلای

بهترین زمان خريد و فروش سكه چه زمانی است؟

خروج به موقع از بازارهای مالی یکی از جوانب حیاتی سرمایه‌گذاری است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های سودبخشی سرمایه گذاری در

احراز+هویت

حبیبی

نویسنده

احراز هویت تقریبا در تمام پلتفرم های معاملاتی ضروری است. مهم ترین علت آن جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و افراد ناشناس از امکانات معاملاتی پلتفرم ها است. احراز هویت در طلاپ ، به عنوان یک سامانه انلاین معاملاتی طلا نیز ضروری است. کاربران در طلاپ برای ثبت درخواست تحویل طلا و یا برداشت وجه، ملزم به احراز هویت هستند.برای آگاهی از دیگر الزامات استفاده از پلتفرم طلاپ، قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید. در ادامه مراحل احراز هویت در طلاپ را به ترتیب بیان می کنیم:

1. در مرحله اول پس از ورود به حساب کاربری خود، در صفحه اصلی کاربری، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

2. پس از آن شما به صفحه احراز هویت در حساب کاربری خود منتقل می شوید. در این صفحه در قسمت پایین،سمت راست، گزینه ( + ) را انتخاب کنید.

3. در این مرحله پنجره‌ای برای شما نمایش داده میشود که شامل پیام ( کاربر گرامی جهت تسریع در فرایند احرازهویت استعلام‌های مورد نیاز از سازمان‌های ثبت گرفته میشود) میباشد و شما با انتخاب گزینه (تایید میکنم) وارد مرحله بعد خواهید شد.

4. در این مرحله از فرآیند احراز هویت در طلاپ نیاز است که اطلاعات خواسته شده (کد ملی و تاریخ تولد) را وارد کرده و متن ذکر شده را با توجه به مشخصات کاربر روی برگه ای نوشته و عکسی را که شامل چهره شما و برگه و کارت ملی است را در محل مورد نظر بارگذاری کنید و با فشردن گزینه (آپلود مدارک) اطلاعات خود را جهت بررسی و تایید نهایی ارسال کنید.

*نمونه عکس مورد تایید طلاپ را در زیر مشاهده میکنید.

5. پس از  صحت سنجی و تایید مدارک پیامی مبنی بر تایید احراز هویت در طلاپ برای کاربر ارسال میشود و سطح کاربری از عادی به نقره‌ای ارتقا میباید.

در صورت وجود هرگونه سوال با پشتیبانی تماس گرفته و یا از طریق حساب کاربری خود تیکت ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهورود به سامانهدریافت از بازار